Известие

Collapse
No announcement yet.

Започна се....... и се свърши!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    защо се наложи този основен ремонт
    кое предизвика образуването на тези стружке забити в смукателя на маслената помпа
    недобро смазване
    или какво

    Comment


    • #32
      Предисторията четете тук
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Някой ще сподели ли къде мога да си откарам турбото да го погледнат в какво състояние е, струва ми се, че има лек луфт на перката, това нормално ли е?!?

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
          Някой ще сподели ли къде мога да си откарам турбото да го погледнат в какво състояние е, струва ми се, че има лек луфт на перката, това нормално ли е?!?
          Питай Нено или Бобо - те ги носят някъде. Луфтът може да е от износени втулки - това е най-често срещания проблем. Трябва да се види какъв е допускът за тоя луфт.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
          Блог за работа и кариера

          sigpic

          Comment


          • #35
            на 30.11.08 г., 00:45 казах "ако датчиците на колянов и разпр валове са ок то най вероятно е маслена помпа - слабата точка на JTD" значи съм бил прав твърде вероятно е в маслото да е имало от тъй наречените добавки и подобрители които много обичат да слагат преди продажбата на даден автомобилсмени си всички консумативи сега с хубави чее..... успех с ремонта дано никога не ти се налага повече .За турбото виж тук http://www.unitechturbo.com.нищо не знам за тази фирма просто веднъж случайно попаднах на сайта им дано ти свърши някаква работа .
            Last edited by dimo; d.m.y г., 12:02.
            sigpicAlfa 155 2.0 16v

            Comment


            • #36
              Any news?
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
              Блог за работа и кариера

              sigpic

              Comment


              • #37
                Малко развитие, блока и вала са готови, най-сетне, първи ремонт. До няколко дни всички части ще са на линия и се започва обратната процедура.

                Comment


                • #38
                  Браво! Дано всичко да приключи добре и да има още един радостен шофьор на 166-ца на пътя
                  FIAT Punto 1,9 JTD
                  EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Аз мисля че трябва да си намериш нов блок с баланс вал,защото според мен от там е губела налягане и затва са заминали основните лагери,или само баланс вал и да го сложиш.Нали ти разказах за оная Либра дето я правих със същия проблемСпоред Еньо такава кола без баланс вал няма,демек тъпите Италианци го махат,незнайно защоАко сглобиш така мотора без вал,има вроятност да не изкара много,повярвай ми
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Аз мисля че трябва да си намериш нов блок с баланс вал,защото според мен от там е губела налягане и затва са заминали основните лагери,или само баланс вал и да го сложиш.Нали ти разказах за оная Либра дето я правих със същия проблемСпоред Еньо такава кола без баланс вал няма,демек тъпите Италианци го махат,незнайно защоАко сглобиш така мотора без вал,има вроятност да не изкара много,повярвай ми
                      Има 2.4 без баланс вал и така си е заводски.
                      "Тъпите" инженери от Торино така са решили.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от bo Покажи съобщение
                        Има 2.4 без баланс вал и така си е заводски.
                        "Тъпите" инженери от Торино така са решили.
                        ОК няма да споряАко ми го покажеш нагледно,ще се съглася
                        Last edited by Mury; d.m.y г., 14:59.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от bo Покажи съобщение
                          Има 2.4 без баланс вал и така си е заводски.
                          "Тъпите" инженери от Торино така са решили.
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          ОК няма да споряАко ми го покажеш нагледно,ще се съглася
                          Няма никаква логика един и същи блок и колянов вал ем да трябва да се балнсират, ем да не трябва. Дори и да има заводски такъв вариант, може би не е точно на Алфа 166?
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                          Блог за работа и кариера

                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            ОК няма да споряАко ми го покажеш нагледно,ще се съглася
                            Ми няма да споря.
                            Питай просто автора на темата (Mr.X) дали има баланс вал.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от bo Покажи съобщение
                              Ми няма да споря.
                              Питай просто автора на темата (Mr.X) дали има баланс вал.
                              Е нали точно той пита дали трябва или не трябва да има, защото не знае как е "заводски", понеже не я е взел от завода. Много е вероятно неговата кола да си го е имала, но някой "специалист" да е решил, че може и без него и оттам да са дошли проблемите, както каза Мъри.
                              Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                              Блог за работа и кариера

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                                Е нали точно той пита дали трябва или не трябва да има, защото не знае как е "заводски", понеже не я е взел от завода. Много е вероятно неговата кола да си го е имала, но някой "специалист" да е решил, че може и без него и оттам да са дошли проблемите, както каза Мъри.
                                Ми аз това казах,ма кой да слуша.По принцип на 2.4 ЖТД се ползва блока от 2.0 20в на Фиат,който има баланс валовеМисълта ми е че това е второто строшено 2.4 ЖТД,което виждам,и второто без баланс вал
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X